În Cer am hotărât să fiu Femeie

Imagine

În Cer am hotărât să fiu Femeie, dulce şi complet limbaj ceresc-pământesc al simţirii, firesc, dar greu deopotrivă, tainic, pătrunzând tot ceea ce este cu precizia, forţa şi graţia unui pilot ce execută cele mai nepământeşti acrobaţii aeriene.

 În Cer am hotărât să fiu Femeie, ca să învăţ pe Pământ taina perfectă a celor mai grele salturi mortale de inimă în inimi, fără precauţii, fără alternative, fără plasă de salvare.

În Cer am hotărât să fiu Femeie, să mă alătur Surorilor mele Cereşti-Pământene în dansul primejdios al Iubirii de Foc, al Iubirii îndreptătoare, al Iubirii senine, blânde, smerite, al Iubirii ce strigă, se zbate şi, cu preţul propriilor răni, dărâmă ziduri, porţi ferecate cu chei pierdute şi date uitării.

În Cer am hotărât să fiu Femeie, să mă alătur Surorilor mele Cereşti-Pământene în dansul primejdios al Iubirii ce-şi ia pe umeri bagaje mai grele si mai dureroase decât un trup firav ar putea îndura, un dans al Iubirii ce oferă, lasă, învaţă, supără, răneşte, alungă, eliberează, aduce, întăreşte şi împreunează.  

Pe Pământ am învăţat Lacrimi de Femeie, grele şi sacre cristale lichide pe cearcănele vineţii ale inimii frânte, ale ochilor întunecaţi privind în gol spre drumurile închise.

În Cer am hotărât să fiu Femeie, pe Pământ am hotărât să fiu femeie, expresie dulce, aspră, blândă, iertătoare, războinică, docilă, sublimă, creatoare şi desăvârşită a veşnic-îndrăgostirii de Iubirea din Cer.

Experienced thoughts

Dacă ţi-a plăcut acest articol, dă-mi un Like, abonează-te pentru a primi pe e-mail viitoarele articole, acordă-mi aprecierea ta în număr de steluţe, apasă butoanele Facebook, Google sau Twitter pentru a împărtăşi articolul cu prietenii tăi din reţeaua de socializare pe care o utilizezi, şi/sau acordă un Like paginii https://www.facebook.com/spatiulinimii! De asemenea, trimite-mi un comentariu, dacă îţi face plăcere! Îţi mulţumesc!

2 gânduri despre „În Cer am hotărât să fiu Femeie

Lasă un comentariu